اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 
شنبه 17 اسفند 1392برچسب:افزایش قدرت مردانگی , افزايش ميل جنسي در مردان , شهوت مردان , قدرت مردانگي , افزايش شهوت مرد ,مسائل جنسی زنان و مردان ، مشكلات بعد از ازدواج- مشكلات متاهلي ، مربوط به آقایون ، مربوط به خانومها ,تربيت جنسي كودكان , اموزش جنسي كودكان , نحوه برخورد با كنجكاوي كودكان در رابطه با مسائل جن , مسائل جنسی کودک ,رابطه جنسی بدون مقاربت , غیردخولی , نزدیکی , ‌ امتناع از رابطه جنسی , اجتناب از حاملگی ,ناتوانی جنسی , درمان ناتوانی جنسی , ‌داروي ناتوانی جنسی , عامل بروز ناتوانی جنسی , کاهش میل جنسی ,مسائل جنسی زنان و مردان ، مشكلات بعد از ازدواج- مشكلات متاهلي ، مربوط به آقایون ، بیماریهای رایج جنسی در ایران ، سولات متداول و رایج و پاسخ آنان ,تجاوز جنسی , تجاوز , خشونت جنسي , تجاوز به زنان , آزار جنسي ,مسائل جنسی زنان و مردان ، مربوط به آقایون ، مربوط به خانومها ، سولات متداول و رایج و پاسخ آنان ,افزایش قدرت مردانگی , افزايش ميل جنسي در مردان , شهوت مردان , قدرت مردانگي , افزايش شهوت مرد ,مسائل جنسی زنان و مردان ، مشكلات بعد از ازدواج- مشكلات متاهلي ، مربوط به آقایون ، مربوط به خانومها ,عمل زناشویی , آموزش عمل زناشویی , دانستنی‌های پیش از رابطه , دانستنی‌ های زناشویی,رازهای همسرداری , رازهاي زناشويي , زن داري , همسرداری موفق , جلب رضایت زنان ,بهداشت زناشویی , بلوغ جنسی زن , بلوغ جنسی مرد , سن مناسب ازدواج , مشاوره ژنتیک ,افزایش میل جنسی , ميل جنسي , ‌ زياد كردن ميل جنسي , ‌درمان سرد مزاجي , افزايش ميل زناشويي,, :: 15:3 ::  نويسنده : amir

 

 

 

 

 

 

 

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی,رابطه جنسی,آموزش رابطه جنسی,آموزش روابط زناشویی

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی
برای شروع یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش و کامل مقدماتی لازم است که در اینجا به نکات مهم ان اشاره می کنیم :
1 - بهداشت فردی :بهداشت فردی همیشه مهم و در رابطه جنسی مهمتر است . علاوه بر اینکه این بهداشت باعث پذیرش بهتر طرف مقابل می شود از انتقال عفونتها به همدیگر جلوگیری کرد و رضایت خاطر طرفین را برآورده می سازد . و حتی در برخی مورد ها باعث رغبت بیشتر و تحریک بیشتر طرف مقابل می شود .

مثلا از بین بردن موهای زاید ناحیه تناسلی و زیر بغل که برای هر دو مورد تحریک کننده است . استحمام قبل از رابطه جنسی و شستن محلهای لازم - از بین بردن موهای زاید در بهداشت جنسی بسیار مهم است .
2 - آرامش فکری - عصبی و روانی : واضح است که بدون داشتن این آرامش رابطه جنسی به یک عمل زجرآور و بدون لذت تبدیل می شود و نمونه بارز آن در زوجینی دیده می شود که رابطه بین آنها متشنج است ولی بر اثر وجود بعضی تحریکات یا الزامات مبادرت به اینکار می کنند که نه تنها لذت زیادی نمی برند بلکه دچار سرخوردگی جنسی - سرد مزاجی و اختلالات جنسی هم می شوند .

همینگونه است عدم ارامش فکری که از محیط بیرون مثل محل کار به انسان منتقل می شود بخصوص در آقایان ممکن است منجر به شکست در رابطه جنسی مثل انزال زودرس و یا عدم انزال و عدم ارگاسم شود.پس بهتر اینکار را زمانی انجام دهید که از نطر عصبی و فکری دارای آرامش هستید ( هر دو طرف )
3 - تحریک ذهتی در مرد و زن : پیش از ایجاد رابطه جنسی با همسرتان بهتر است در حدود 45 الی نیم ساعت قبل او را از لحاظ ذهنی و روانی با یادآوری رابطه های گذشته و یا خاطرات شیرین از دوران مختلف زندگی و رابطه های تاثیر گذاری که بصورت خاطرات خوشی برای شما در آمده مثل زمانهای مسافرت یا ماه عسل ، آماده ذهنی و تحریک ذهنی نمایید هرچند که این کار را حین عمل جنسی هم می توانید انجام دهید .
4 - اماده کردن محل مناسب : واضح است محل مناسب برای یک عمل راحت جنسی ضروری است برای جلوگیری از آسیبهای ممکنه و یا ایجاد درد حین عمل و نیز داشتن آرامش فکری بخصوص در مورد زوجین دارای فرزند در خانه .

محل مناسب انجام عمل جنسی به عادات و سلیقه های هر کس بر می گردد و یک فرمول کلی بزای آن وجود ندارد ولی کلا محیطی ساکت - با حداقل روشنایی برای دیدن همدیگر و نقاط تحریک کننده و زیر اندازی مناسب هر زوج که لزوما نباید تختخواب و یا خیلی نرم باشد .
5 - روشهای پیشگیری : اگر قصد بچه دار شدن ندارید برای آرامش داشتن حین عمل جنسی و انزال راحت مرد و نیز در برخی موارد برای جلوگیری از انتقال عفونت یا بیماری حتما به فکر یک روش پیشگیری باشید.
6 - وقت مناسب : تحریک جنسی بخصوص در آقایان وقت و ساعت خاصی ندارد و عمل جنسی هم مثل بعضی از رفتارها مثل خوردن نباید و لزوما نباید دارای وقت معین همیشگی باشد بسته به شرایط وجود آرامش - عدم وجود فرزندان در خانه - یادآوری خاطرات و ... ممکن است باعث خواستن عمل جنسی از هر دو طرف یا از طرف یکی از زوجین شود موکول کردن آن به ساعت دیگر یا روز مقر دیگر شاید آن لذت و بقول معروف مزه ان را از بین ببرد .

ولی چیزی که مهم است هماهنگی عمل جنسی در مرد و زن است و خواستن و اعتقاد و احترام به نظر دیگری . در روابط پیچیده زنها و شوهرها عواملی هستند که نه به فرمول در می آیند ونه قابل گسترش هستند مثلا ممکن است ( که خیلی هم اتفاق می افتد ) زن در حالی نیست که از رابطه جنسی لذت ببرد ولی بخاطر عشق به همسر و احترام به او لذت بردن از اینکه شوهرش از این کار لذت می برد تن به رابطه جنسی دهد که نوعی فداکاری جنسی به آن می گویند که ظاهر قضیه خوب و انسانی است و چند مورد در طی دوران زناشویی عیب ندارد ولی اگر بصورت عادتی در بیاید یا شوهر متوجه این قضیه نشود یا توجهی به این موضوع ننماید ممکن است کمکم عوارض ناتوانی جنسی - بیحسی جنسی و سردمزاجی در زن ایجاد شود پس این یکی از مهارتهای زندگی است که مرد بداند که همسر او چقدر از داشتن رابطه جنسی با او لذت می برد و چقدر و کی به این موضوع راغب است .

پس رابطه جنسی وقت معین یا ساعات معینی ندارد .ولی عرفا اغلب آخر شب را ترجیح می دهند ولی اگر خسته از کار روزانه هستید این کار را به صبح زود واگذار کنید .


بهترین زمان معاشقه چه وقت است؟!

معاشقه,بهترین زمان برای رابطه جنسی,بهترن زمان برای نزدیکی

بهترین زمان معاشقه چه وقت است؟!
مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با بیان اینکه برقراری رابطه جنسی میان زن و شوهر به زمان خاصی از شبانه روز محدود نمی‌شود. گفت: مکان برقراری رابطه جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش خوب دارد.


دکتر اخوان تقوی  در رابطه با بهترین زمان آمیزش زوجین اظهار داشت:« زوجین هر زمانی که هماهنگی داشته باشند می‌توانند رابطه جنسی داشته باشند و نیاز به زمان خاصی نداشته و هر زمانی که هر دو آمادگی داشته باشند بهترین زمان برای برقراری این رابطه بین زوجین است.

گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت روزانه بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین است چرا که زوجین هم به لحاظ ذهنی و فکری آرامش دارند و هم به دلیل اینکه میانجی‌های شیمیایی که در حین یک رابطه خوب زناشویی اتفاق می‌افتد ایجاد آرامش می‌کند.


وی افزود:« زمان برقراری رابطه جنسی میان زوجین بستگی کامل به آمادگی روحی و روانی و جسمی طرفین دارد که برای هر زوج متفاوت است و قاعده و زمان مشخصی ندارد اما مکان برقراری رابطه جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش خوب دارد.»
این درمانگر اختلالات جنسی افزود:«اتاق خواب دو کاربری دارد؛ یکی ایجاد افزایش آرامش و علاقه و صمیمیت بین زوجین و دیگر اینکه ایجاد یک رابطه جنسی خوب و به دور از استرس و مشخص می‌شود که اتاق خواب انباری، محل کار، یا محل تماشای تلویزیون و یا خواندن روزنامه نیست و اینکه برخی افراد بعد از برگشت از محل کار، در اتاق خواب کارهای اداری خود را انجام می‌دهند و یا در اتاق خواب به تماشای تلویزیون می‌پردازند اشتباه است.


وی افزود:حتی اتاق خواب محل رفع و رجوع و حل اختلافات نیست و این کار باید در اتاق دیگری انجام گیرد و اتاق خواب باید همیشه یادآور خاطرات شیرین و دلچسب زندگی باشد و نصب تابلوی اقوام فوت شده که موجب حزن و اندوه می‌شود به هیچ وجه جایز نیست و در اتاق خواب افراد بایستی حتما قفل باشد.  دکتر اخوان گفت:برخی زوجین که دارای فرزند هستند از اینکه در اتاق خواب خود را قفل کنند به دلیل کنجکاوی فرزند خود شرم دارند در صورتی که زوجین همانطوری که به فرزند خود آموزش می‌دهند که زمانی که کسی داخل حمام است ابتدا در بزنند،همانطور هم باید به آنها آموزش دهند که بدون گرفتن اجازه و در زدن وارد اتاق والدین خود نشوند.

 

داروهای موثر در ناتوانی جنسی

 

ناتوانی جنسی,علل ناتوانی جنسی,داروهای موثر در ناتوانی جنسی

 

داروهای موثر در ناتوانی جنسی
در خبرها آمده بود که 25 تا 40 در صد از مردان بالای 40 سال به ناتوانی جنسی دچارند.
از طرفی در آمارها می خوانیم که بین 40 تا 75 درصد از مردم به صورت خوددرمانی از انواع داروها استفاده می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از داروها ممکن است موجب بروز ناتوانی جنسی شوند و این موضوع در 25 درصد از افرادی که به درمانگاه‌های ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند، مشاهده می‌شود.در این صورت، وقت و هزینه زیادی صرف درمان آن می‌شود، در حالی که علت آن ساده و مشخص است.


آقای دکتر صفری‌نژاد مشاور ناتوانی جنسی ،درباره داروهای عامل بروز ناتوانی جنسی در مردان توضیح می دهند:
چرا برخی داروها موجب بروز ناتوانی جنسی می‌شوند؟
سوال خوبی است. ببینید، بسیاری از مواد دارویی سبب اختلال نعوظ، کاهش میل جنسی و اختلال انزال می‌شوند، هر چند مکانیسم آن در بسیاری از موارد ناشناخته است و مطالعات کنترل شده کمی در این زمینه انجام شده است. ناقل‌های شیمیایی اعصاب مرکزی شامل هیدروکسی تریپتامین، نورآدرنالین و دوپامین در عملکرد جنسی دخالت دارند و ممکن است با داروهای آنتی‌سایکوتیک یا ضد روانپریشی و ضد افسردگی و داروهایی که از طریق اعصاب مرکزی یعنی مغز موجب کاهش فشارخون می‌شوند، تداخل کنند و عملكرد جنسی مردان را مختل كنند.


از داروهایی که ضدهورمون مردانه است برای ما بگویید. چه داروهایی از این گروه موجب ناتوانی جنسی می‌شود؟
سایمتیدین از جمله داروهایی است كه ضد گیرنده‌های هیستامینی h2 است و موجب کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ می‌شود. به نظر می‌رسد علت این عارضه ناشی از عملکرد ضد هورمون جنسی مردانه این دارو و افزایش پرولاکتین خون است. داروهای دیگری که موجب اختلال نعوظ می‌شوند، استروژن‌ها و داروهای با اثر ضد هورمون جنسی مردانه مانند کتوکونازول و سیپروترون استات است.


آیا داروهای ضد فشارخون می توانند موجب ناتوانی جنسی ‌شود یا خیر؟
بله، داروهایی که برای درمان بیماران مبتلا به پرفشاری خون به کار می‌رود، کم و بیش بیماران را به اختلالات نعوظ دچار می‌کند. داروهایی مانند متیل‌دوپا و کلونیدین از طریق تاثیر بر هیپوتالاموس 10 تا 25 درصد مردان، سبب اختلال نعوظ آنان می‌شود. رزرپین موجب کاهش ذخیره کاتکولامین‌ها مانند دوپامین و آدرنالین و 5 هیدروکسی تریپتوفان و در نتیجه اختلال نعوظ می‌شود. همچنین رزرپین از طریق ایجاد افسردگی نیز سبب ناتوانی جنسی و اختلال انزال می‌شود.

 

داروهای ضد پر فشاری خون در برخی موارد از طریق تاثیر روی عضلات صاف سبب اختلال نعوظ می‌شود. داروهای بلوک‌کننده‌های کانال‌های کلسیم یکی از این گروه داروها است. داروهایی مانند فنوکسی بنزامین و فنتولامین نیز موجب ناتوانی جنسی و اختلال انزال (انزال به داخل مثانه) می‌شود. داروهای مهارکننده گیرنده‌های بتا آدرنرژیك مانند پروپرانولول و آتنولول بیشتر از طریق تاثیر محیطی، موجب اختلال نعوظ می‌شوند.


داروهای مدر (ادرار آور) هم از گروه داروهای کنترل‌کننده فشارخون هستند. آیا این دسته دارویی هم موجب بروز ناتوانی جنسی آقایان می‌شود؟
داروهای مدر کمترین عارضه را از نظر ایجاد اختلالات جنسی در میان داروهای ضد پرفشاری خون دارند. از مدرهای تیازیدی مانند هیدروکلروتیازید به‌عنوان داروهای کنترل‌کننده فشارخون كه سبب اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی می‌شود، می‌توان نام برد.

مدرهای کاهش‌دهنده دفع ادراری پتاسیم مانند اسپیرینولاکتون حداکثر در 30 درصد مردان، اختلال نعوظ ایجاد می‌کند. این داروها می‌توانند سبب کاهش میل جنسی شده و موجب بزرگ شدن پستان‌ها و درد در آنها شوند. در برخی مطالعات 31 درصد از افرادی که برای درمان افزایش فشارخون، فقط از مدرها استفاده می‌کردند، دچار ناتوانی جنسی شده‌اند.


داروهای موثر بر عروق چطور؟
اگر بخواهم درباره این داروها بگویم، باید به داروهای مهارکننده گیرنده‌های بتا یا بتابلوکرها اشاره می‌کنم. از این گروه، پروپرانولول، قوی‌ترین دارویی است که در مقایسه با هم گروه‌های خود مانند آتنولول، پیندولول و متوپرولول بیشتر موجب ناتوانی جنسی می‌شود. این دارو در 15 درصد از موارد ممکن است سبب اختلال نعوظ شود. بلوک‌کننده‌های گیرنده‌های آلفا نظیر دوکسازوسین ممکن است با تاثیر بر اعصاب سمپاتیک، موجب بهبود نعوظ شوند. مهاركننده‌های آنزیم مبدل آنژیوتانسین مانند کاپتوپریل و انالاپریل بر نعوظ تاثیر ندارند.


داروهای آرام بخش هم ممکن است موجب بروز ناتوانی جنسی شوند؟
بله، داروهای آرام بخش می‌توانند سبب ناتوانی جنسی و کاهش میل جنسی و اختلال انزال شوند که این عارضه ناشی از آثار تسکینی، افزایش پرولاکتین و تاثیر روی دستگاه عصبی خودکار و اعصاب مرکزی است. همه داروهای ضد افسردگی به درجات گوناگون سبب ناتوانی جنسی، کاهش میل جنسی و تاخیر در ارگاسم یا اوج عمل جنسی یا از بین رفتن آن می‌شوند. بنزودیازپین‌ها مانند دیازپام، اکسازپام، لورازپام و كلردیازپوكساید و همچنین مپروبامات که از گروه داروهای کاربامات و ضد اضطراب است، سبب کاهش میل جنسی و همچنین سبب ناتوانی جنسی می‌شوند.


داروهای پایین آورنده چربی هم موجب ناتوانی جنسی می‌شوند؟
بله، به ویژه کلوفیبرات از جمله داروهایی است که برای درمان افزایش چربی خون مصرف می‌شود كه در 14 درصد از افراد موجب ناتوانی جنسی شده است.


و نکته آخر؟
نکته مهمی که باید یادآوری کنم این است که در میان افرادی که به علت بیماری‌های قلبی‌عروقی از داروهای مربوطه استفاده می‌کنند، آشنایی آنان با عارضه ناتوانی جنسی ناشی از این داروها موضوع شایعی است و حتی در برخی از این موارد، افراد برای برگشت توانایی جنسی خود، دارو را کنار می‌گذارند. تعداد زیادی از داروها می‌توانند در پی عوارض نا خواسته آنها سبب اختلال نعوظ شوند، به طوری که ممکن است تا 25 درصد از علل ناتوانی جنسی در افرادی که به کلینیک‌های ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند، دارویی باشد.

 

 


بنابراین زوجین حتما به هنگام برقراری روابط جنسی باید اتاق خواب خود را ایمن کنند تا به دور از هر گونه استرس و تشویش بتوانند رابطه خوبی داشته باشند و می‌توانند از موسیقی ملایم استفاده کنند تا هیچ صدایی به بیرون از اتاق خواب نرسد و اگر اتاق آنها پنجره‌ای دارد حتما آن را پوشیده نگه دارند.


 نکاتی که زوجین برای برقراری یک رابطه زناشویی خوب باید در نظر داشته باشند این است که از قرار دادن هر گونه وسایل صوتی و تصویری مثل رادیو و تلویزیون و تلفن ثابت یا همراه در اتاق خواب خود خودداری کنند و اتاق خواب خود را از لحاظ رنگ آمیزی و نصب تابلوهای تزئینی آراسته کرده و از رنگ‌هایی برای اتاق خواب خود استفاده کنند که موجب آرامش روحی آنها شده و از هر گونه قهر و کشمکش در اتاق خواب دوری کنند اوقات صمیمیت خود را افزایش دهند.


مطرح کردن مسایل دلچسب و خاطره انگیز و با هم خندیدن، نقش بسزایی در صمیمیت زوجین دارد و برقراری رابطه جنسی نیازی به زمان خاصی نداشته و هر زمانی که هر دو آمادگی داشته باشند بهترین زمان برای برقراری رابطه بین زوجین است و مهم ترین هدف هم از روابط جنسی میان زن و شوهر ایجاد و افزایش همین صمیمیت و ثبات و دوام زندگی مشترک و فراهم کردن کانونی گرم برای تربیت و پرورش فرزندانی صالح برای جامعه است.

 

رابطه جنسی بدون مقاربت - غیردخولی

رابطه جنسی, رابطه جنسی بدون مقاربت,راههای به ارگاسم رسیدن

 رابطه جنسی بدون مقاربت - غیردخولی
ارتباط  بین زن و مرد وجوه محتلفی دارد که یکی ازآنها نزدیکی و رابطه جنسی و اگر چه این وجه همه این ارتباط را شامل نمی شود (آنگونه که خیلی ها فکر می کنند  و زن و یا مرد را فط با نگاه جنسی می بینند ) اما نقش خیلی عمده ای هم دارد بقول سعدی : زن که از پیش مرد بدون رضا برخیزد بس فتنه و جنگ کزان سرا برخیزد، البته سخن او را تکمیل می کنم و میگویم : زن و مرد که از کنار هم بدون رضایت برخیزند باعث جنگ و جدال می شود.

 

زنها و مردها ی زیادی هستند که از رابطه جنسی خوبی برخودار نیستند و همین موضوع برروی ضمیر ناخودآگاه آنها اثر می گذارد و به هر حال رفتارشان را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از عوامل عدم انسجام روابط خانوادگی می تواند همین موضع باشد.
این طبیعی است که بعد از مدتی که از ازداوج زن و مرد گذشت رابطه آنها تکراری و خسته کننده شود ولی اگر زن و مرد آگاهی های لازم را داشته باشند این رابطه هیچوقت خسته کننده و تکراری نمی شود. شاید به همین جهت است که مردان و گاه زنان بدنبال موقعیت های دیگری برای ارضای غرایز شان و خارج از چارچوب خانواده می گردند.

 

برای اغلب مردم گاهی اوقات بهتر است که بجای نزدیکی  کردن و مقاربت, رابطه ای عاشقانه داشته باشند. این امر بخصوص هنگامی که زنان دوره قاعدگی  خود را می گذرانند و امکان نزدیکی با آنها وجود ندارد می تواند انجام گیرد. و به ویژه در اولین روز قاعدگی که مقدار خونریزی خیلی بیشتر است و لزوم استفاده از تامپون و نوار بهداشتی بوجود می آید می تواند صورت گیرد.

دلیل دیگری که برای  این امتناع از رابطه جنسی جلوگیری از بارداری است. چون امکان باروری در ۵ روزه میانه سیکل ماهانه و در هنگام تخمک گذاری زن در اوج خود است . ( اگر دوره ماهانه زنان را ۲۸ روز فرض کنیم که اولین روز آن همان اولین روز قاعدگی است این دوره ۵ روزه  در روزهای ۱۴ تا ۱۹ یا کمی قبل و بعد ازآن واقع می شود ) و برای اجتناب از حاملگی , در طی این ۵ روز و کمی قبل و بعد از آن نباید  , نزدیکی انجام داد و این همان روش طبیعی جلوگیری از باروری است که بدون استفاده از هیچ گونه ابزار و وسیله ای صورت می گیرد و البته ضریب اطمنیان آن بالا نیست و امکان باروری ناخواسته وجود دارد.


یکی دیگر از دلایلی که می تواند توجیه کننده رابطه بدون مقاربت باشد ناتوانی جنسی مردان است که در اینصورت بدون دخول میتوان جهت تامین نیازهای جنسی همسر اقدام نمود چراکه بیش از 70 درصد از خانم ها از طریق تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسند نه از طریق دخول .
و سرانجام آن دسته از افرادی که دارای مشکلات جنسی هستند اغلب به آنها توصیه می شود که از انجام نزدیکی برای مدتی خودداری کنند و آنها نیز باید روشهای عشق وزی بدون نزدیکی را یاد بگیرند.


۱- نگاه کردن :
اولین مرحله جذابیت جنسی , نگاه کردن به یکدیگر است.
۲- لمس کردن :
لمس کردن و تماس بدنی معمولا در آغاز تهییج جنسی و ایجاد صمیمیت قبل از نزدیکی مورد استفاده قرار می گیرد.هر قسمت از بدن ما می تواند به لمس کردن حساس باشد و احساسی که ما از طریق دریافت می کنیم بستگی کامل روابط ما طرف مقابل دارد .
تماس دست های یکدیگر و نوازش صورت , لبها و گوش ها و دست بر روی ساق پا کشیدن و ضربه های ملایم به ران ها زدن و یا ماساژ دادن گردن و شانه ها … همه اینها می تواند تحریک کننده و هیجان انگیز باشد.


۳- بوسیدن :
مرحله بعد بوسیدن است. لب های ما فوق العاده حساس هستند و بوسیدن های عمیق و در حالیکه دهان باز است و زبان در حالی بازی کردن است  بخش اصلی این رابطه را تشکیل می دهد. شما می توانید در حالیکه مشغول بوسیدن هستید با دست  هایتان هم به نوازش کردن موها و نوازش صورت و دست کشیدن به قسمت های پشت و جلوی بدن بپردازید. بوسیدن خیلی اهمیت دارد و باید در ابتدا آن را با ملایمت و به گونه ای لذت بخش و با دقت انجام داد . هراز چند گاه می توانید چشمانتان را باز کنید و به او ابراز محبت کنید و بگوئید که دوستش دارید.


۴- تماس بدنی بیشتر :
در این قسمت لازم است که به لمس کردن, پستانها و سایر نقاطی که معمولا پوشیده هستند مانند شکم و باسن ها بپردازید.در اینجا نیز مهم است که این کار را به آرامی و به شکل کشف کردن تدریجی انجام دهید و از هر گونه شتاب زدگی و خشونت خوداری کنید.


۵- رسیدن به اوج لذت جنسی :
سرانجام و درپایان این مراحل ابراز احساسات و لمس کردن و بوسیدن و نوازش کردن , شما به مرحله ای می رسید که همانا اوج رابطه است و آن رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی است و این کار از طریق لمس کردن و تحریک اندام های تناسلی صورت می گیرد. در این مرحله اگر شما باز هم بر این عقیده هستید که  در این مرحله لازم نیست با او نزدیکی داشته باشید . این کار( یعنی همان لمس کردن اندام های تناسلی) روشی شگفت انگیز برای داشتن رابطه جنسی بدون مقاربت است که بدون ترس از حامله شدن و ابتلاء به بیماریهای مقاربتی صورت می گیرد.


۶- در این حالت زن می تواند با دست به تحریک اندام تناسلی مرد بپردازد. اما بیاد داشته باشید که این عضو خیلی حساس و آسیب پذیر است و به همین جهت باید آن را به آرامی و ملایمت و با دقت لمس کنید و بسرعت پوست روی سر آلت را عقب نکشید و این کار راخیلی به  آرامی و با نگاه کردن به آن انجام دهید.در این حالت اگر مرد کاملا تحریک شده باشد در اندک زمانی به اوج لذت جنسی می رسد ( که با خروج منی و انزال همراه می باشد )


به ارگاسم رسیدن زن :
مرد می تواند با استفاده از حرکت ملایم انگشت قسمت تناسلی زن را تحریک کند . در این حالت و به احتمال خیلی زیاد اندام تناسلی زن از قبل مقدرای خیس شده است و لزج است. حساس ترین قسمت تناسلی زنان , کلیتوریس ( یا همان : چوچوله ) آنها و نواحی اطراف آن است.

باید دقت کنید که کلیتوریس را خیلی شدید و سریع مالش ندهید، تنها هنگامی که احساس کردید که او از نظر جنسی بر انگیخته شده است در این حالت می توانید ضرباهنگ (ریتم ) حرکت را تند تر کنید تا زن به مرحله ارگاسم و انزال برسد. البته این روش ممکن است در خیلی از زنان باعث بوجود آمدن ارگاسم و اوج لذت جنسی نشود چون آنها روشها و نقاط خاصی برای رسیدن به ارگاسم دارند که تا از خودشان سوال نکنید متوجه این امر نمی شوید.


نیز می توان با بوسیدن زن را به اوج لذت رساند دوباره یاد آور می شویم که باید این کار را در ابتدا با ملایمت و به آرامی انجام داد و نشان دهید که از این کار لذت می برید . برای درست انجام دادن این کار حتما باید از همسرتان کمک بگیرید در این مورد هم انجام رابطه دهانی هنگامی باید صورت گیرد که از عدم انتقال بیماریهای عفونی اطمینان حاصل کرده باشید.


روی هم رفته این امکان وجود دارد که بدون نزدیکی کردن , رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشید این نوع رابطه که در حین انجام آن هیچگونه دخولی صورت نمی گیرد ؛ روشی بسیار فوق العاده و شگفت انگیز برای شناخت و چگونگی انجام گفتگو و بحث جنسی با همسرتان است تا از طریق آن مشکلاتی را که در رابطه شما با او وجود دارد حل نمائید.

 

پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی

کمبود هورمون تستوسترون علاوه بر کاهش حجم توده عضلانی و تراکم استخوان می تواند تمایل جنسی را به شدت کم کند.نتایج بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد کاهش این هورمون می تواند احتمال بروز سرطان پروستات، بیماری قلبی و مرگ زود هنگام را به شدت افزایش دهد.با مطالعه و اجرای پنج توصیه زیر می توان میزان هورمون تستوسترون خون را افزایش داد.


1- کاهش اندازه دور کمر
هر چه اندازه دور کمر افزایش یابد، میزان هورمون تستوسترون خون کاهش می یابد. همین حالا نزد متخصص تغذیه بروید و از او درباره پیروی کردن از رژیم غذایی سالم و کاهش وزن بپرسید. دست کم هفته ای 100 دقیقه پیاده روی سریع کنید تا اندازه دور کمرتان کم شود.


2- از بین بردن استرس
ابتلا به استرس روانی و فیزیکی سبب کاهش میزان هورمون تستوسترون می شود. دکتر دیوید زاوا، مدیر مرکز درمانی رونالد ریگان در کالیفرنیا می گوید:" استرس سبب افزایش ترشح هورمون کورتیزول می شود که توانایی بدن در ترشح و استفاده از هورمون تستوسترون را کم می کند. "او افزود:" بیش از اندازه ورزش کردن و خسته شدن عضلات بدن نیز سبب کاهش میزان تستوسترون خون می شود. "


3- تقویت عضلات دو سر بازویی
پژوهشگران فنلاندی دریافتند، میزان هورمون تستوسترون خون مردانی که وزنه می زنند 49 درصد بیشتر از هم جنسان شان است که چنین نمی کنند. دکتر دیوید زاوا معتقد است:" وزنه زدن علاوه بر تقویت عضلات بدن سبب افزایش ترشح هورمون تستوسترون می شود. "


4- مصرف چربی های غیر اشباع
نتایج یک مطالعه که در مجله طب ورزش آمریکا منتشر شده نشان می دهد، میزان تستوسترون خون مردانی که چربی مصرف می کنند بیشتر از سایرین است. برای افزایش میزان هورمون تستوسترون و حفظ تندرستی قلب و عروق باید چربی های اشباع نشده، ماهی و آجیل مصرف کرد.


5- پرهیز کردن از الکل
نتایج بررسی های دانشمندان مدرسه پزشکی آمستردام نشان می دهد، میزان هورمون تستوسترون خون افرادی که روزانه دست کم 3 لیوان الکل می نوشند، 7 درصد کاهش می یابد. برای جلوگیری کردن از کاهش میزان هورمون تستوسترون باید نوشیدن الکل را متوقف کرد.

 

دوران عقد؛ حرکت بر لبه تیغ

دوران عقد,عروس و دامادها,ازدواج موفق

مادر همیشه می‌گفت: «دوران عقد مثل لبه تیغ می‌مونه، اگر صادقانه و با محبت قلبی و دلسوزانه باشه. اگر مودبانه و از راه درستش رفتار بشه. حتی اگه همه اینها باشه ولی با ظرافت خودش انجام نشه درست برعکسش نتیجه می‌ده و می‌شه...»

مادر همیشه می‌گفت: «دوران عقد مثل لبه تیغ می‌مونه، اگر صادقانه و با محبت قلبی و دلسوزانه باشه. اگر مودبانه و از راه درستش رفتار بشه. حتی اگه همه اینها باشه ولی با ظرافت خودش انجام نشه درست برعکسش نتیجه می‌ده و می‌شه...»

 

محترم همیشه می‌گفت خانواده همسرش بی‌دلیل حسادت می‌کنند و باعث ناراحتی می‌شوند. همسرش هیچ‌وقت از حق او دفاع نمی‌کرد. مدام حرفهای مادرش را تکرار می‌کرد و از او می‌خواست بهش حق بدهد. از انتخاب لباس گرفته تا خرید وسایل. مدام می‌گفت نظر مادر را پرسیدی؟

انگار که مادرش مثل آنتن به او وصل بود. وقتی به شوهرش می‌گفت بچه ننه، ناراحت می‌شد!

رابطه تازه عروس و دامادها با خانواده‌های طرف مقابل از عوامل مهم در استحكام رابطه همسران است.

با توجه به اینکه خانواده اولین و تاثیرگذارترین نهادی است که فرد در آن رشد کرده، والدین قابلیت دخالت مثبت و منفی را در همه مراحل زندگی فرزندان حتی زمانی که آنها مستقل شده‌اند را دارند و البته شرایط فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جامعه نیز به این مسئله دامن می‌زند که متاسفانه دخالت های نابجا و نادرست والدین از حیطه‌های مشکل‌زا برای زوج‌های تازه شكل گرفته تا آنجا که آمار بالایی در زمینه طلاق را به خود اختصاص داده است.

بی تجربگی و عدم مدیریت
روانشناسان به این اعتقادند که دوران عقد می‌تواند برای خیلی از زوجین دوران سختی باشد. چرا که آنها به دلیل بی‌تجربه‌گی قادر به مدیریت درست مسائل نیستند. برای اینکه از استرس‌ها و درگیریهای احتمالی کاسته شود، افراد باید از همان روزی که تصمیم به ازدواج می‌گیرند درست رفتار کردن، مدیریت برنامه‌ها و آینده‌نگری را نیز از اصول اولیه یک ازدواج موفق بدانند و در جهت آن گام بردارند. وابستگیهای بیش از اندازه پسر به خانواده نشانه وجود آسیب روانی و وجود اختلال عاطفی در مرد می‌باشد که جز با روان‌درمانی نمی‌توان از عوارض این آسیب در امان ماند. اما پس از روان‌درمانی با توجه به میزان این وابستگی می‌‌توان راه‌کارهایی را اجراء نمود از قبیل صحبت کردن با خانواده پسر و درخواست عدم دخالت خانواده. دادن مسئولیتهای بیشتر و پر کردن خلاء عاطفی به شکل صحبتهای سالم و روابط سالم از طرف همسر.

وابستگی بیش از حد
نرگس و رضا هر دو شاکی بودند. رضا می‌گفت نرگس بیش از اندازه حساس و وابسته به مادرش است. هر خریدی که انجام می‌دهیم باید طوری باشد که مادرش هم خوشش بیاید و آبرویش جلو خانواده‌اش نرود. نرگس هم می‌گفت رضا می‌خواهد طوری رفتار کنم که خوشایند خانواده‌اش باشم. باید هر جشنی می‌خواهیم برویم و هرکاری می‌خواهیم بکنیم، با خانواده‌اش باشیم. دیگر خسته شده‌ام! مهمترین اختلالات در دوران عقد، ناشی از وابستگی است و از جمله آسیبهایی که به وجود می‌آورد، شکستن اقتدار مرد در تصور زن و حساس شدن مرد به رفتارهای همسر و اطرافیانش است. ناپخته بودن شخصیت زن و مرد سبب عدم انتقال حس حمایت از سوی مرد به زن و زن به مرد می‌شود. عدم قدرت تصمیم‌گیری در مورد مسائل مهم زندگی و اختلاف بین روابط زن و شوهر باعث آسیبهای عاطفی عمیق می‌شود. در واقع این آسیبها کاملا به شرایط تربیتی و نحوه تربیت زوجین بستگی دارد و شکل بروز این آسیبها کاملا متفاوت است.

هنوز بچه هستید!
به واقعیتی فکر می‌کند که این روزها تبدیل به رویا شده است. می‌خواهند خانواده شوند با چهارچوب‌هایی که بنا می‌کنند. ولی کسی آنها را باور نمی‌کند. می‌گویند: «هنوز بچه هستید.» می‌خواهند چهارچوب‌های زندگی خودشان را به او و همسرش دیکته کنند. می‌گوید: «شاید چهارچوب‌هایمان هنوز ضعیف است ولی کم‌کم قوی می‌شود.» با ناراحتی می‌گویند: «این حرفها هنوز برایتان زود است. حتما می‌خواهید ما را کنار بگذارید، چون فکر می‌کنید بزرگ شده‌اید.» به اینجا که می‌رسد می‌خواهد بگوید: «مگر می‌شود آدم از ریشه‌اش جدا شود؟ فقط می‌خواهیم تجربه کنیم تا بزرگ شویم. تا کودک نمانیم.» اما اینها را توی دلش می‌گوید.

دوران عقد,عروس و دامادها,ازدواج موفق

فرق میان نصیحت و دخالت
برای تمایز و تشخیص بین پند و نصیحت‌های والدین و دخالت باید گفت که رابطه محترمانه‌ای که در آن مرزها رعایت شود، تعیین‌کننده است. اگر در ابتدا روابط بین زوج‌ها و خانواده‌ها محترمانه باشد آن وقت دختر و پسر تلاش والدین برای حل مسئله را به‌عنوان نصیحت و ارائه راهکار می‌پذیرند اما اگر این ارتباط محترمانه نباشد، مسلما آن را دخالت می‌بینند. یکی از نیازهایی که زوجین دارند این است که در سال‌های اولیه تشکیل زندگی می‌خواهند با والدین طرف مقابلشان صمیمی شوند و بیش از اندازه به معاشرت کردن روی می‌آورند یا در هر کاری از آنها مشورت می‌گیرند و در واقع خود زوج‌ها هستند که این اجازه را می‌دهند که رابطه از حالت احترام خارج شود و این را باید دانست که صمیمیت‌های زیاد درگیری و تنش ایجاد می‌کند.

قطع ارتباط با خانواده
زهرا چند ماهی که از عقدش گذشته و ارتباطش را با خانواده همسرش قطع کرده است. نمی‌خواسته دخالتی در زندگیش باشد. خواسته است مستقل باشند. حالا همسرش مدتی است که می‌خواهد با خانواده‌اش ارتباط داشته باشد ولی او این را به حساب بی‌ارادگی همسرش می‌گذارد.

روان شناسان می گویند: در باب معاشرت و رفت‌و‌‌آمد زوج‌ها با خانواده‌های طرف مقابل نمی‌توان نسخه خاصی پیچید و این مسئله براساس انتظارات زوج‌ها پایه‌گذاری می‌شود. بهترین نوع حالت دیدارها و رفت‌وآمدها این است که باعث به هم خوردن خلوت‌های دو نفره زن و شوهر نشود. اما به هیچ عنوان قطع ارتباط کردن با خانواده درست نمی‌باشد. زیرا خانواده و روابط بین فردی موجود در خانواده زمینه‌ساز استقلال فرد در دورانهای بعدی رشد است. در این دوران والدین با بحران روحی دیگری مواجه می‌شوند و آن ترس از دست دادن فرزندشان است. آنان از اینکه فرزندشان جذب خانواده همسرش شود وحشت دارند و کشاکشی بین والدین به وجود می‌آید که برای زوجین نیز ایجاد مشکل می‌کند. زوجهای جوان باید بدون قطع ارتباط و بصورتی آگاهانه ارتباطی درست و سالم داشته باشند.

استقلال،  گوی همیشه گمشده
دوست دارد روی پای خودش بایستد. از این وضع خسته شده است! فکر می‌کند داشتن استقلال خیلی سخت است. آن هم بعد از ازدواج. اصلا فکر می‌کند این کار نشدنی است!

کارشناسان می‌گویند: «خیلی از خانواده‌ها می‌خواهند مثلا به فرزند خود کمک کنند تا گره‌ای از مشکلات را باز کنند ولی متاسفانه با دخالتهای بی‌جا باعث کور شدن آن گره می‌شوند. زوجهای جوان خیلی راحت و با نهایت احترام می‌توانند خود مانع دخالتها شوند.»

می‌خواست تعادل بین ارتباط خانواده و استقلال همسرش وجود داشته باشد. دوست داشت همه‌چیز به جا و در کنار هم باشد. می‌ترسید پازلها درست کنار هم چیده نشوند. ولی نمی‌دانست همیشه راههایی وجود دارد که این پازلها به درستی کنار هم قرار بگیرند.

اولین راهکار، آگاهی خانواده‌ها در زمینه اهمیت استقلال در زوجین و عوارض مخرب ناشی از عدم تعادل است. دوم عدم دخالت والدین در تصمیم‌گیریهای زوجین و هدایت نامحسوس آنها در مواردی که تصمیمهای نا‌درست گرفته می‌شود.

حضورهای همیشه پررنگ  و نا به جا
با وجود داشتن مشکلات مالی همسرش و کمکهایی که از طرف خانواده‌اش در دوران عقد می‌شد روز به روز حضورشان پررنگ‌تر می‌شد. به طوری که احساس می‌کرد دیگر نقشی در زندگی ندارد. وقتی دلایل نگرانیش را به همسرش می‌گفت جواب می‌شنید چاره‌ای نیست.

مشاوران  می‌گویند: «گاهی مدیریت نادرست خانواده باعث می‌شود، زوج جوان با مشکلات جدیدی مواجه شوند. در این دوران همسران جوان عمدتا هنوز با خانواده خود زندگی می‌کنند. به دلیل اینکه هنوز وابستگی اقتصادی به خانواده وجود دارد و این می‌تواند مشکلاتی برای زوجین ایجاد کند.‌ راه‌کاری که در این شرایط می‌توان ارائه داد در درجه اول مستقل شدن مالی پسر از خانواده خود است استغناء روانی مرد و نحوه مدیریت مالی وکسب و کار و مرزبندی در مسائل اقتصادی بین او و خانواده‌اش می‌تواند مثمر ثمر باشد. و در صورت دخالت های بیش از اندازه از حد و عدم توانایی در مدیریت، جدا شدن کسب و کار از والدین کسب درآمد http://ice-popup.ir/ref:91 http://ice-popup.ir/user/signup/ref:91

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 2913
بازدید کل : 96954
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ